Gata! De azi te apuci de treabă! Azi vei fi productiv! Atunci când biroul îți este aglomerat și dezorganizat, nu mai ai aceeași putere de concentrare, pentru că există mai multe obiecte care îți pot distrage atenția. Ca să rezolvi asta, iată câteva sfaturi de organizare a biroului.
Începe de la zero
Biroul tau are nevoie de un spațiu bine delimitat, de aceea este important să îi aloci o suprafață adecvată unde să poți include atât masa de scris, cât și eventualele dulapuri, dar și echipamentele necesare (de tipul laptopului, imprimantei etc.).
Găsește zona problemă
De cele mai multe ori există zone în care dezorganizarea devine o problemă. Aici ai tendința să pui cele mai multe obiecte pe care le-ai folosit și simți că trebuie să le ai aproape. Dacă nu reușești să vezi zona problemă stând la birou, încearcă să faci o poză de ansamblu a biroului. O nouă perspectivă îți va scoate în evidență zonele de care trebuie să te ocupi.
Aranjează produsele de birotică și papetărie
Ca să ne organizăm mai bine, putem folosi bibliorafturi pentru documente, mape, dosare, foldere, dar și cutii pentru arhivare. La magazinul online Evo Papetarie găsești o gamă variată din toate aceste produse, la cele mai accesibile prețuri, ajutându-te astfel să îți organizezi biroul ușor și rapid.
Comentarii articol
Momentan nu sunt comentarii la acest articol.